Fap Turbo - Élő Számlánk

FAP Turbo - A Mi Robotunk

LiteForex - Bróker Cégünk

Friss topikok

  • forexfuture: Szia úgy látom az eurusd jól kinullázta a számlát. Ezt a pozit a robot zárta vagy az Alpari fedez... (2010.04.23. 17:17) Alpari UK - új számla
  • kokszos: Magyarul nyissak számlát és ráérek igényelni utána útlevelet? Vagy azt azért nem árt előtte? Egyál... (2010.04.14. 23:09) Új bróker - régi remények
  • Franczy: Szia, érdekel a beállításod, hogy tudlak elérni priviben??? (2010.03.10. 15:41) FapTurbo vs Devizapár

Hát igen az örök dilemma, belepiszkáljunk-e a robotunk kereskedésébe vagy ne. Az okosok azt mondják, hogy a robot egyik legjobb tulajdonsága az, hogy az emberi bizonytalanságot és döntésképtelenséget nem hordozza magában. Igen ám de senki sem szereti látni, egy nyitott pozíciójánál, hogy -1 964.09, ekkor jön a csúnya kisördög, talán még jól is kijöhetünk ebből vagy mégsem?

Tény nem egyszerű a döntés, de te azért belenyúlsz, olykor sikerrel olykor nagy-nagy ezer feletti loss-okkal. Saját tapasztalat, ha már belenyúlsz és kilövöd a robotot, a nagy loss elkerülése végett, soha, de soha ne állíts be stop-loss-t, hangsúlyozom ez a saját tapasztalat és szubjektív vélemény, de tízből kilencszer bejön.

Tudom nehéz elviselni, a nagyobb veszteségeket, de hidd el, hogy nagyon sokat kell veszíteni ahhoz, hogy egy pár hónap elteltével pozitív legyen a számlád. Az én tanácsom tanuld meg elviselni a veszteségeket és ne piszkáld a robotot, had tegye a dolgát.

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://forexfish.blog.hu/api/trackback/id/tr111760956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C4rt3r 2010.02.15. 22:00:37

Vagy vegyél megadroidot és aludj nyugodtan :)

ademfire 2010.02.16. 17:04:07

Az lenne a kérdésem hogy FapTurbo-t melyik online bróker cégnél használjátok?Mert azt olvastam hogy ez sem mindegy ill. van amelyiket kifejezetten nem szereti (pl. alpari)...Mi igaz ebből?

Ha valakinek esetleg van Megadroid-os tapasztalata...Kíváncsi lennék arra is hogy droid-nál hol érdemes számlát nyitni?Vagy annál mindegy?

C4rt3r 2010.02.16. 18:37:54

@ademfire: Nekem IBFX-nél van, az ugye USA, de próbáld ki mondjuk az Admiralmarkets, az is tetszik nekem, ott most nyitottam számlát.

ademfire 2010.02.16. 19:33:16

@SzaboG: Köszönöm a választ.Te csak Megadroidot használsz vagy a 2-t egyszerre?
Még egy olyan kérdésem lenne hogy ezek a robotok saját maguk szabályozzák hogy egy trade-n a számládon lévö összeg hány %-t kötik be?Tehát ha van mondjuk egy 1000 USD-s számlád akkor beállíthatod hogy egy trade-n mondjuk csak 5%-t (50USD-t) köthet be?A tőkeáttétet a brokerednál állítod be számlanyitáskor mekkora legyen,ugye?

C4rt3r 2010.02.16. 21:49:47

@ademfire: Én csak megadroidot. Te állítod be, hogy az épp szabad margin hány %-át trédelheti alapesetben. Ezt risknek hívják a robotban, ha mondjuk 0.3-ra van állítva, akkor a szabad margin 30%-ával trédel egy kötésen.
A tőkeáttétet én csak számlanyitásnál láttam, aztán úgy tudom nem lehet módosítani. Az E-toronál minden kötésnél módosíthatod, de ott nincs MT4 platform.

PR007 2010.02.18. 16:55:36

Jól láttam, hogy duplikáltátok a kötéseket? :)
Gondolom két chart 1 devizapár megoldással.
De azt is látom, hogy nagyon bejön :)

Forex Fish 2010.02.18. 17:23:38

@Ruiz: Igen-igen :-) próbálkozi az ember. Két gépen futtatjuk egyszerre, irodai szerveren és itthon és két devizapár.

PR007 2010.02.19. 05:49:43

Ki a brókeretek? Kiket javasoltok? Bár gondolom még kifizetésetek nem volt, de akkor is jó látni, hogy nem nagyon dobják vissza a tradeket.
Szóval kit javasoltok brókernek?

Forex Fish 2010.02.19. 11:25:15

@Ruiz: Szia,

Mi a Liteforex bróker céget hasznájuk, csak jó tapasztalataink voltak velük. Már volt kifizetés egy másik számlán, fél órán belül teljesítették.

C4rt3r 2010.02.19. 16:18:52

Nah, nyitottam is gyorsan egy számlát a liteforexnél :)

Haladjunk 2010.02.24. 20:15:48

Őszintén! Fogott már a kezébe valaki nagy pénzt amit a Fapturbóval keresett? Nem 100, vagy 1000 dollárra gondolok, ami 3 hónap alatt jött össze!Olyan egyszerűnek tűnik, hogy ez nem lehet igaz.A szoftvert ugye be kell állítani saját "izlés" szerint, hogy pénzt hozzon. Miért nem beállítva adja el a fejlesztő, ha olyan tuti?Talán azért, mert így ott a lehetőség, hogy a beállítás okozta a veszteséget?

PTZoli 2010.02.25. 10:27:29

Sziasztok! Engem is érdekel a FapTurbo. A fórumokon jókat olvastam róla. Írtam a cégnek a kérdéseimmel, de csak reklámanyagokat küldtek vissza. Ezzel a bizalmat nem alapozták meg nálam. - Tudjátok esetleg, hogy rendeléskor adnak számlát? A honlapon írták, hogy szervert tudnak biztosítani. Megy ott valakinek a robot? Mennyibe kerül a használata? Üdv! Zoli

Forex Fish 2010.02.25. 14:21:19

@PTZoli: Szia! A vásárláskor nem kaptunk számlát, bár hogy öszinte legyek nem is ez lebegett a szemünk előőt, alig vártuk már, hogy kipróbálhassuk :-) A szerverrel kapcsolatban mi szerencsés helyzetben vagyunk tekintettel, hogy rendelkezünk sajáttal. Ezeknek a VPS szervereknek a bérleti díja pedig változó. Én azt mondom, hogy bátran vágjál bele és ne habozz, nekünk mára megduplázta a befektetésünket.

Haladjunk 2010.02.25. 19:00:56

@Forex Fish: Szia! Megmondanád, hogy mit takar a "mára"? Mennyi idő alatt duplázódott és mekkora össz befektetést igényelt? Elnézést az egyszerű kérdésekért, de azt hiszem ha komoly dologról van szó, akkor elbírja, ha komolytalan lehúzósdi, akkor összedől.:))

Haladjunk 2010.02.26. 14:50:21

Hogy miért vagyok kicsit hitetlen? Mert még nem próbáltam, nem tapasztaltam meg. Mert tegnap egy 8 éve (!!!) kereskedő trader az automatákkal kapcsolatban azt mondta, hogy hosszas munkával ki lehet kísérletezni egy olyan beállítást, amely profitot hoz, ám ehhez tudni kell kereskedni, hiszen akinek nem megy az élő kereskedés, mitől fog menni egy automata beállítása. Ha mindez mégis sikerül és dől a "lé" meddig? Hiszen a piacon egy biztos: hogy változik!!! Mi is lesz ilyenkor a belőtt automatánkkal? Szóval segítsetek kérlek az e tekinteben ködös látásomat tisztázni. Köszönöm!

zoltan123 2010.02.26. 21:08:17

Sziasztok! Néhány napja használom a Fapturbo-t. Egyelőre mínuszban vagyok. Engem is érdekelene, hogy milyen beállításokat használtok. Minden számlán megjelennek "megamínuszok". Nem lehetne a S/L-t kisebb értékre állítani? A számlatörténetben GMT vagy CET idő szerepel? Éjszaka is van zárásotok. Be van kapcsolva akkor is a robot, vagy a T/P miatt zár? Válaszotokat előre is köszönöm.

Forex Fish 2010.02.27. 09:49:26

@Haladjunk: Szia, a befektetés mértéke az mindig a saját pénztárcád vastagságágtól függ. Ez lehet 50 USD-től egészen a csillagos égig. Mi 131 USD-vel kezdünk és a 8. hétre duplázta meg a pénzt.

Forex Fish 2010.02.27. 09:54:54

@zoltan123: Szia, ha priviben megkeresel nagyon szívesen válaszolok ezekre a kérdésekre bővebben is. Nagy veszteségek voltak és mindig is lesznek, bár a számikat idővel és egy kis odafigyelésssel, tapasztalattal le lehet csaökkenteni. Éjszakai zárásaink is vannak tekintettel a beállításokra, van ahol éjszaka is engedjük a kereskedést. Folyamatosan fut a robot egy szervergépen és a TakeProfit miatt zár.

cyber.manus 2010.03.06. 20:03:48

Sziasztok, csak azt szeretném kérdezni, tud-e valaki a fapturbo beállításában segíteni, vagy esetleg valamilyen legalább részben profitáló beállítást hozzá, mert én már 2 napja futtatom a backtestet rajta, de nem nagyon tudtam ugy beállítani. Kb. 6 hónap alatt felezi a számlát, aztán meg vagy jövedelmez egy kicsit vagy lenulláza.Pedig már rá akartam engedni az élő számlára, de most egy kicsit gondolkodóba estem. Minden segítséget szivesen vennék.

Haladjunk 2010.03.08. 10:39:24

Van trial változata a FapTurbónak? Köszi!:)

ChubbyW 2010.03.14. 15:03:29

@cyber.manus: Helló! Én szeptember óta kísérletezem a Fapturboval a forexkiller.blog.hu segítségével. Tapasztalatom szerint az igazán eredményes devizapárok az USDCAD és USDCHF. Komoly bejelentésekkor vagy el sem indítom, vagy csak (helyi idő szerint) este 10-kor indítom. E módszerrel havi 8-10% jött össze eddig.

cyber.manus 2010.03.19. 16:28:06

@ChubbyW: szivesen cserélnék veled tapasztalatot vagy esetleg mást is, keresgéltem sokat valami útmutatót a beállításokról, de mindenütt csak reklám oldalak vannak, szóval ha érdekel a dolog a címem: cyber.manus@freemail.hu. Nekem egyedül a megadroiddal sikerült backtesten eredményt elérni.

Tufy01 2011.05.06. 14:32:06

Szerbusztok.
Első probálkozásom a robot kereskedésben a Fap Turbo.
Nem tudom hogy miért nem indul- vagy megált? 4 deviza páron inditottam abból kettön volt egy kötés azóta semmi. M15-fut. Az expert tulajdonságnál ki kell pipálni valamit?
süti beállítások módosítása